Beauty and Fashion!!!

Beauty and Fashion!!!
Beauty and Fashion!!!

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Summer Must Haves!!!! (2016)


Γεια σας! Μπορεί τα bronzer & τα highlighter να είναι το σήμα κατατεθέν για τις μαυρισμένες μας εμφανίσεις αλλά δεν είναι & τα απαραίτητα... Το καλοκαίρι είτε πάμε στην παραλία είτε όχι, είτε κάνουμε μεγάλες αποδράσεις είτε μικρές πρέπει να προστατευτούμε από τον ήλιο. Σήμερα θα μιλήσουμε για τα summer must haves προϊόντα που θα μας προφυλάξουν από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου...



Τα summer must haves για μένα είναι οτιδήποτε περιέχει αντηλιακή προστασία. Λοιπόν πάμε να δούμε πια προϊόντα έχω αυτή την στιγμή & χρησιμοποιώ & φυσικά να τα αξιολογήσουμε......

Hair Sun protection Korres (Αντηλιακό μαλλιών Κόκκινο Αμπέλι)


Για κάθε τύπο μαλλιών
Ποσότητα: 150 ml
Τιμή: 11,80 ευρώ
Περιγραφή: Μικρογαλακτώμα με αδιάβροχο φίλτρο UV που εμποδίζει το ξεθώριασμα του χρώματος των μαλλιών. Το κόκκινο σταφύλι & ο ηλίανθος προστατεύουν αποτελεσματικά από τη φωτο-οξείδωση που προκαλεί η UVA ακτινοβολία. Η ενεργή αλόη σχηματίζει προστατευτικό φιλμ γύρω από την τρίχα, ενώ η προβιταμίνη Β5 εισχωρεί στο εσωτερικό της προσφέροντας ενυδατώσει που διαρκεί.

Η άποψη μου: Δεν το έχω δοκιμάσει αρκετά για να ξέρω αν όντως βοηθάει στο να μην ξεθωριάζει το χρώμα των μαλλιών. Αυτό προφανώς θα το ξέρω στο τέλος του καλοκαιριού. Θέλει ανακάτεμα πριν τη χρήση. Προς το παρόν βλέπω πως ενυδατώνει τα μαλλιά & χτενίζονται πιο εύκολα. Έχει μια ελαφριά (ανεπαίσθητη) κολλώδη σύσταση που φαντάζομαι είναι το φιλμ που δημιουργείτε για να προστατεύει την τρίχα. Η μυρωδιά είναι άκρως καλοκαιρινή σαν τα αντηλιακά. Ξεκινάει πικάντικη & μετά υπερισχύει η πιο καλοκαιρινή μυρωδιά σαν καρύδα...(πιστεύω να κατάφερα να μεταφέρω έστω & λίγο την μυρωδιά :) .... )

Avene eau thermale


Ποσότητα: 150 ml
Τιμή: 7,86 ευρώ
Περιγραφή: Μικρή περιεκτικότητα σε μέταλλα 266mg, Διττανθρακικά ιόντα, ιόντα ασβεστίου & μαγνησίου. Αναλογία ασβεστίου / μαγνησίου ίση με 2. Πλούσιο σε φυσικές σιλικόνες : 10,6mg / l.
Πολύ πλούσιο σε διάφορα ιχνοστοιχεία: ψευδάργυρος, χαλκός. Ουδέτερο Ρh7,5. Επιστημονικές μελέτες έδειξαν ότι το ιαματικό νερό της Avene έχει μοναδικές ιδιότητες, μειώνει την αντιδραστικότητα των κυττάρων που ενοχοποιούνται για την υπερευαισθησία του δέρματος. Βελτίωση των ιδιοτήτων της επιδερμίδας. Δερματολογική φροντίδα από κοκκινίλες του προσώπου, ηλιακό ερύθημα, αίσθημα δυσανεξίας & ταλαιπωρημένο δέρμα. Μόλις το δέρμα σας νιώσει τη ανάγκη, ψεκάστε το με το ιαματικό νερό. Αφήστε να δράσει 2-3 λεπτά προτού στεγνώσετε απαλά το δέρμα σας.

Η άποψη μου: Το ιαματικό νερό της Avene δεν πρόκειται για ένα προϊόν που θα σε προστατέψει από την ηλιακή ακτινοβολία αλλά το θεωρώ must have για την αντιμετώπιση της υπερβολικής ζέστης. Φέτος το πήρα στα 150 ml για να χωράει στην τσάντα μου γιατί τα 300 ml που είχα πέρυσι έμειναν στο σπίτι & χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της γυμναστικής (μια χαρά βόλεψε, δεν μπορώ να πω).... Ενημερωτικά χωράει σε μεσαίου μεγέθους τσάντες & φυσικά τις μεγάλες. Μ' αρέσει γιατί με ανακουφίζει & με δροσίζει ενυδατώνοντας την επιδερμίδα & χωρίς να την αφήνει να αφυδατώνεται.

Vichy Ideal Soleil Bronze spf 30


Ποσότητα: 200 ml
Τιμή: 22,18 ευρώ
Περιγραφή: Ιδανικό για άντρες & γυναίκες που θέλουν να προστατευτούν & να μαυρίσουν. Υψηλή προστασία & γρήγορο μαύρισμα με μία μόνο κίνηση. Μία σύνθεση υψηλής προστασίας που είναι συνδεδεμένη με ένα ενυδατικό σύμπλοκο βελτιστοποίησης μαυρίσματος σε μία μοναδική συσκευασία 100% καινοτόμα. Η επιδερμίδα είναι ιδανικά προστατευμένη χάρη στο σύστημα φίλτρων MEXORYL® SX et XL που δρα ενάντια στην UVB & UVA ακτινοβολία αλλά ακόμη & στις μακρές UVA. Γρήγορο μαύρισμα με μία σύνθεση με 0% αυτομαυριστικούς παράγοντες εμπλουτισμένο με ενεργοποιητές μελανίνης που είναι υπεύθυνοι για την φυσική διαδικασία του μαυρίσματος. Μία καινοτόμα συσκευασία, εξαιρετικά ανθεκτική στο νερό & την άμμο χάρη στο έξυπνο σύστημα κλειδώματος ON/OFF. Λειτουργεί από οποιαδήποτε θέση & αν χρησιμοποιηθεί & είναι εξαιρετικά πρακτική. Για μία επιδερμίδα ενυδατωμένη, απαλή, προστατευμένη από τις ακτίνες του ήλιου & τις επιβλαβείς επιπτώσεις της UV ακτινοβολίας για ένα ιδανικό μαύρισμα, ομοιόμορφο & λαμπερό. Χάρη σε μία εξαιρετικά καινοτόμα συσκευασία, στην λεπτόρρευστη υφή του που εφαρμόζεται πολύ εύκολα & γρήγορα, χαρίζει στην επιδερμίδα ένα τελείωμα απαλό & ματ.

Η άποψη μου: Είναι ένα ενυδατικό σπρέι βελτιστοποίησης μαυρίσματος με spf 30. Όντως πολύ πρακτική συσκευασία, πατάς ON/OFF & σε όποια θέση & να είναι το μπουκάλι μπορείς να ψεκαστείς. Η μυρωδιά είναι πολύ ωραία (κλασικό αντηλιακό) θυμίζει καλοκαίρι. Παράλληλα ενυδατώνει & μένει σταθερό στο σώμα (το αισθάνεσαι λίγο κολλώδες) που σημαίνει ότι είναι αδιάβροχο & ανθεκτικό στο νερό αλλά φυσικά όπως με όλα τα αντηλιακά καλό είναι κάθε μία ώρα να επαναλαμβάνουμε την χρήση.

Vichy Ideal Capital Soleil After Sun


Ποσότητα: 300 ml
Τιμή: 17,64 ευρώ
Περιγραφή: Ενυδατική & καταπραϋντική δράση. Προετοιμάζει την επιδερμίδα ώστε να αντιμετωπίζει καλύτερα την συνεχόμενη έκθεση στον ήλιο. Χάρη στην συνδυαστική δράση του lipidure ενός ενυδατικού δραστικού συστατικού που ασφαλίζει το νερό μέσα στην επιδερμίδα & το εμποδίζει να εξατμιστεί & ενός φυτικού συμπηκνώματος λιπιδίου με μαλακτικές & θρεπτικές ιδιότητες - το υδρολιπιδικό στρώμα επανασύσταται & η επιδερμίδα είναι & πάλι προστατευμένη από τις εξωτερικές επιθέσεις. Μη λιπαρό, δεν κολλάει.

Η άποψη μου: Είναι ένα ενυδατικό γαλάκτωμα για μετά τον ήλιο, για το πρόσωπο & το σώμα. Έχει λεπτόρρευστη υφή, φίνα θα έλεγα & νιώθεις να σου δροσίζει την επιδερμίδα. Δεν το λες λιπαρό αλλά στην αρχή νιώθεις ότι κολλάει ελαφρώς, ανάλογα που σου έπεσε παραπάνω ποσότητα. Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου & είναι & ο λόγος που δεν θα το ξανά αγόραζα, είναι η μυρωδιά. Μου θυμίζει σαν να έβαλαν μέσα σε μία ωραία ενυδατική καθαρό οινόπνευμα. Επίσης στο πρόσωπο κάποιες φορές νιώθω να με καίει. Το έχουν αυτό πολλά after sun, δίνουν την αίσθηση ενός κρύου-παγωμένου που καταλήγει να νιώθεις ότι καίει...

Korres Καρπούζι αντηλιακή κρέμα προσώπου με χρώμα spf 30


Απόχρωση: 03 Tan
Ποσότητα: 30 ml
Τιμή: 18,35 ευρώ
Περιγραφή: Αντηλιακή κρέμα με χρώμα για ομοιόμορφο, φυσικό αποτέλεσμα & προστασία από όλο το φάσμα της ηλιακής ακτινοβολίας. Μη λιπαρή, με ευχάριστη & δροσερή υφή, προσφέρει κάλυψη & λαμπερό χρώμα, ενώ επιτρέπει στην επιδερμίδα να αναπνέει. Κύρια συστατικά: εκχύλισμα από καρπούζι, πλούσιο σε βιταμίνες, υδατάνθρακες & αμινοξέα, που προστατεύει από τη φωτογήρανση & μειώνει το ερύθημα. Tα εκχυλίσματα από βανίλια και Curcuma longa παρέχουν την απαραίτητη αντιοξειδωτική προστασία.

Η άποψη μου: Εγώ αυτό το λέω foundation! Δεν είναι η κλασική κρέμα με χρώμα... εδώ έχουμε μέτρια προς αρκετή κάλυψη (ανάλογα φυσικά & τι προβλήματα έχει κάποιο πρόσωπο). Λαμπερό τελείωμα & παράλληλα προστασία από τον ήλιο. Αν & έχω πάρει, την υποτίθεται σκούρα απόχρωση θα έλεγα ότι δεν είναι & τόσο. Προσαρμόζεται στον τόνο της επιδερμίδας ακόμα... δεν ξέρω αν μαυρίσω πολύ αργότερα αν θα κάνει αντίθεση & θα είμαι μαυρισμένη στο σώμα με ανοιχτόχρωμο πρόσωπο. Προσωπικά το θέλω για την παραλία. Είπα φέτος η αντηλιακή μου να έχει χρώμα & τελικά θα έχω στην παραλία ένα αψεγάδιαστο πρόσωπο μιας & είναι πολύ καλή κρέμα, σε μένα δίνει πολύ κάλυψη. Δεν είναι τόσο λιπαρή όπως συνήθως τα περισσότερα προϊόντα με spf αλλά μην περιμένετε κιόλας ότι δεν θα βγάλει καθόλου λιπαρότητα & θα είναι τελείως ματ. Μυρίζει καρπούζι με κάτι άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω... φυσικά μόνο κατά τη διάρκεια της εφαρμογής... μετά δεν μου μυρίζει κάτι. Προσοχή! μην σκουπιστείτε στην πετσέτα της παραλίας σαν να μην υπάρχει αύριο, εννοείτε πως αφήνει χρώμα....


Αυτά ήταν τα προϊόντα που θεωρώ απαραίτητα! Άλλα μου άρεσαν περισσότερο & άλλα λιγότερο. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Όπως πάντα περιμένω την άποψη σας!
Το περσινό αντίστοιχο άρθρο μπορείτε να το δείτε πατώντας εδώ.

Μπορείτε να με βρείτε στο Pinterest στο Twitter & στο Instagram.

Ως την άλλη φορά σας στρουμφοφιλώ......


27 σχόλια:

  1. Υπέροχο άρθρο!! Πραγματικά οι γνώμες σου για ορισμένα προϊόντα είμαι σίγουρη πως θα φανούν πολύ χρήσιμες και βοηθητικές τόσο για μένα όσο και για άλλες κοπέλες! Το αντηλιακό μαλλιών του ΚΟRRE που ανέφερες το είχα αγοράσει και εγώ πέρυσι το καλοκαίρι και έμεινα αρκετά ευχάριστημενη! Ωστόσο για φέτος λέω να δοκιμάσω κάποιο καινούριο..Θέλω πολύ να ακούσω και την δική σου γνώμη για το συγκεκριμένο στο τέλος του καλοκαιριού!!
    Ανυπομονώ για το επόμενο άρθρο σου!
    Φιλάκια πολλά❤❤❤❤❤❤❤♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Το κάνω κι' γω αυτό.... όσο και να μου άρεσει ένα προϊόν μ' αρέσει να δοκιμάζω καινούρια! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. πολυ ωραιο ποστ! το αντηλιακό αποό Vichy θα το παρω και εγώ! και νεράκι θέλω αν και το θεωρώ λίγο περιττό για να πω την αλήθεια μου <3
    φιλάκια πολλά!
    να κανεις και με μακιγιάζ αντίστοιχο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Το αντηλιακό πολύ σωστή επιλογή πιστεύω... όσο για τα νεράκια σίγουρα δεν είναι απαραίτητα, απλώς όταν έχει πολύ ζέστη μ' αρέσει να ψεκάζομαι γιατί νιώθω ανακούφιση... και όχι οπωσδήποτε με μάρκα... φτιάχνω και μόνη μου με ροδόνερο....

      Διαγραφή
  3. Προιοντα του Κορρέ που αλλού βρίσκονται γιατί στο φαρμακείο της γειτονιάς μου ποτέ δεν έχουν τίποτα. χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά προτιμώ τα ηλεκτρονικά φαρμακεία, αλλά βρίσκω και στα μεγάλα Hondos Center!

      Διαγραφή
    2. Μυρσίνη σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου! Martina σ' ευχαριστώ για την απάντηση σου!!!! Φιλάκια και στις δύο....

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλές οι επιλογές σου στρουμφιτα μου! Θέλω να δοκιμάσω κάποια στιγμή τα after sun της vichy! Τα ιαματικά νερακια τα θεωρώ και εγώ απαραίτητα! Φαίνονται περιττά αλλά δρουν σε βάθος, προστατεύουν και δροσιζουν! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Martina! Ναι κι' εμένα μου αρέσουν πολύ τα νεράκια και πέρα από την δροσιά, μου αρέσουν και για τους λόγους που ανέφερες.... Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλές οι επιλογές σου στρουμφιτα μου! Θέλω να δοκιμάσω κάποια στιγμή τα after sun της vichy! Τα ιαματικά νερακια τα θεωρώ και εγώ απαραίτητα! Φαίνονται περιττά αλλά δρουν σε βάθος, προστατεύουν και δροσιζουν! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το αντηλιακό μαλλιών της Korres το λατρεύωωωω! Αχ, αυτή τη μυρωδιά την έχω συνδέσει με διακοπές... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου! Όντως είναι άκρως καλοκαιρινό, παρόλο που γράφει ότι είναι για όλο το χρόνο, νομίζω όλες το καλοκαίρι τα αναζητάμε αυτά τα προϊόντα... Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο και βοηθητικό άρθρο!!Προσωπικά,δεν μου αρέσουν τα αντηλιακά μαυρίσματος,δηλαδή αυτά που πρέπει να απλώσεις στο δέρμα σου για να μαυρίσεις.Πιστεύω πως το φυσικό μαύρισμα τονίζει περισσότερο το δέρμα καθώς τις περισσότερες φορές γίνεται ομοιόμορφα.
    Θα ήθελα να δοκιμάσω το αντηλιακό των μαλλιών γιατί μέχρι τώρα δεν έβαζα κάτι στα μαλλιά μου για να τα προστατέψω.Και λέω να ξεκινήσω με το συγκεκριμένο.
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο αντηλιακό μαυρίσματος είναι με spf30 και βοηθάει το μαύρισμα με φυσικό τρόπο δεν είναι αυτά που κάνουν τεχνικό μαύρισμα αν κατάλαβα καλά...αν αυτό εννοείς. Δηλ., ενώ προστατεύει βοηθάει στο να μαυρίσεις λίγο πιο εύκολα από τα συνηθισμένα. Αν δεν καθίσεις στον ήλιο δεν σε μαυρίζει καθόλου. Δεν είναι self tan. Το αντηλιακό μαλλιών του Κορρέ σου το προτείνω ανεπιφύλακτα αν θες να ξεκινήσεις με κάτι για την προστασία των μαλλιών. Πολλά φιλάκια και από μένα!!!!

      Διαγραφή
  8. Από τα προϊόντα που ανέφερες δοκιμάζω νον στοπ το ιαματικό νερό της Avene και το αγαπώ! Πρέπει να αρχίσουμε να μεριμνούμε και για την προστασία των μαλλιών μας από τον ήλιο, αλλά... Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι της Avene μου αρέσει και εμένα πολύ γι' αυτό και το ξανά πήρα για δεύτερη χρονιά. Το αντηλιακό του Κορρέ για τα μαλλιά το σκεφτόμουν για την παραλία αλλά τελικά το χρησιμοποιώ καθημερινά... με τόσο ήλιο που υπάρχει γύρω μας... Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο άρθρο! το δέρμα μου με τα προιόντα της vichy για κάποιο λόγο δεν ταιριάζουν! θα ήθελα όμως να δοκιμάσω το αντηλιακό μαλλιών του Korres. φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις και εμένα αν εξαιρέσεις τα αντηλιακά και κανά δύο άλλα, δεν μου ταιριάζει τίποτα... σχεδόν όλα με τσούζουν.... Το αντηλιακό του Κορρέ για τα μαλλιά νομίζω είναι μια καλή & οικονομική λύση (αν το πάρεις από ηλεκτρονικό ή με εκπτώσεις φαρμακείο)... Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  10. Σίγουρα πρέπει να προσέχουμε το καλοακίρι πάρα πολύ!!! Το νεράκι κάνει θαύματα αυτή την περίοδο!! Όλη την ώρα ψεκάζομαι για να δροσιστώ!!! Φιλιά πολλά κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε! Εγώ ενισχύω την δροσιά του νερού της Avene και με μια βεντάλια... Με τέτοιους καύσωνες επιβάλλεται... χαχα... Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  11. τελεια πραγματακια! ενα αντηλιακο μαλλιων το χρειαζομαι ειναι η αληθεια! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ' ευχαριστώ κοπέλα μου! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ποολυ ωραιο αρθροο... αν και νερακι για το προσωπο εγω προτιμησα της vichy ...θα κανω και εγω σχετικο αρθρο αλλα θα ειναι τι περνω μαζι μου στην παραλιαα!!! πολλα φιλακια κοριτσι... παλι υπεροχο το αρθροο σουυυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το νεράκι της Avene,είναι must have για εμένα,με αυτό δεν θα επιβίωνα με τόση ζέστη.Δροσίζει και ανακουφίζει:)
    Θα χαρώ πολύ να σε δω και από το blog μου :)
    http://lenartlover.blogspot.gr/
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ ωραίο post... :) το νεράκι της Avene είναι τέλειο όπως και τα περισσότερα προιόντα της...τώρα τελευταία όπως είπες και εσύ φτιάχνω και εγώ μόνη μου με ροδόνερο η ψεκάζομαι με την αναζωογωνιτική λοσιόν της bioten :*
    φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Great post!
    You have great blog. I follow you.
    Would you like to follow me too?

    www.guzelvekulturlu.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή