Beauty and Fashion!!!

Beauty and Fashion!!!
Beauty and Fashion!!!

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Tag: All About Eyes....


Γεια σας! Επιτέλους είχα λίγο ελεύθερο χρόνο & δεν θα μπορούσα να γράψω τίποτα άλλο, πάρα το tag "all about eyes" που μου ζήτησε η Karamellamou. Επισκεφτείτε το όμορφο blog της & δείτε & τις δικές της απαντήσεις πατώντας εδώ. Πάμε ν' αρχίσουμε λοιπόν....



Ποια κρέμα ματιών ή serum είναι το αγαπημένο σου;


Η κρέμα Advanced Time Zone από Estee Lauder γιατί ενυδατώνει πολύ την περιοχή των ματιών & τα προετοιμάζει όμορφα για την τοποθέτηση του κονσίλερ. Εννοείτε βελτιώνει λεπτές γραμμές & μαύρους κύκλους.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου concealer;


Το lightening touch από The Body Shop. Μου αρέσει γιατί είναι σαν concealer-primer. Δηλαδή προετοιμάζει το μάτι  & για άλλο πιο καλυπτικό concealer ενώ παράλληλα φωτίζει. Καθημερινά το φοράω μόνο του & το προτιμώ γιατί δεν αφυδατώνει, δεν "σκάει" & μαζεύει ελάχιστα στις γραμμές. Περισσότερα μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ.

Αγαπημένο προϊόν για τα φρύδια;


Το Browdrama στην απόχρωση dark blond από Maybelline. Είναι αδιάβροχο. Μ' αρέσει πολύ για καλοκαίρι, διαρκεί πολλές ώρες (το ξεβάφω με διφασικό για αδιάβροχη μάσκαρα) & παρόλο που το βουρτσάκι του είναι ο εφιάλτης πολλών γυναικών στην δική μου περίπτωση είναι ότι ακριβώς χρειάζομαι. Αγκαλιάζει τα φρύδια μου & τους δίνει ένα φυσικό τόνο ενώ παράλληλα τα κάνει ελαφρώς πιο πυκνά. Δεν χτίζεται... μια φορά τα περνάς τα φρύδια & τέλος. Αν επιμείνεις σε στρώσεις θα δημιουργηθεί "λάσπη"....

Αγαπημένη βάση σκιάς;


Η Paint Pont στην απόχρωση Painterly από Mac. Στο χρώμα του δέρματος & αδιάβροχη μου κρατάει τις σκιές όλη μέρα! Περισσότερα μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ.

 Αγαπημένη παλέτα σκιών;


Η Semi Sweet Chocolate Bar από Too Faced. Μ' αρέσει γιατί τα χρώματα είναι γήινα, ταιριάζουν σε κάθε περίσταση & ανάλογα με την ένταση που θα τα πατήσεις μπορείς να κάνεις ένα πρωινό μακιγιάζ μέχρι & ένα βραδινό. Αναλυτικό review δείτε πατώντας εδώ & μακιγιάζ πατώντας εδώ.

Αγαπημένο ντεμακιγιάζ ματιών;


Μακράν το καλύτερο & πολύ αγαπημένο μου το Camomile waterpfoof eye & lip make-up remover από The Body Shop. Αφαιρεί & την πιο δύσκολη - αδιάβροχη μάσκαρα χωρίς κόπο. Δείτε περισσότερα πατώντας εδώ.

Αγαπημένη μάσκαρα;


Θα μπορούσα να πω την Colossal από Maybelline αλλά τελικά αποφάσισα να πω μια άλλη αγαπημένη μου την Super Lash Mascara waterproof από Radiant γιατί μου αρέσει περισσότερο το βουρτσάκι της (ούτε μικρό ούτε πολύ μεγάλο τρίχινο) & γιατί θεωρώ ότι δίνει λίγο παραπάνω όγκο.

Αγαπημένο eyeliner; 


Το gel eyeliner eyestudio lasting drama 24h από Maybelline. Όντως διαρκεί πάρα πολλές ώρες (για 24 ώρες δεν ξέρω γιατί προφανώς & δε το έχω κρατήσει τόσο στα μάτια μου) δηλ., από το πρωί μέχρι το βράδυ. Παρεπιπτώντος μου αρέσει & το πινελάκι που το συνοδεύει αλλά το χρησιμοποιώ & με άλλα πινελάκια.

 Αγαπημένη μονή σκιά;


Η Omega από Mac επειδή είναι ένα βασικό χρώμα για την κόγχη του ματιού & ξεφεύγει από το κλασικό καφέ. Είναι ματ με πολύ καλή διάρκεια & κυρίως σχηματίζει την κόγχη του ματιού με φυσικό τρόπο. Μου την πρότεινε η πωλήτρια στη Mac & επέμενε πως τίποτα να μη πάρω από σκιές αυτή πρέπει να την έχω & πως θα την θυμηθώ.... είχε δίκιο - σπάνιο για πωλήτρια :)

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τα μάτια! Με τη σειρά μου κάνω tag:

http://schoolflowers.blogspot.gr/
http://annoulawalker.blogspot.gr/
http://beauty-corns.blogspot.gr/
http://beautyisallaround6.blogspot.gr/
http://demysbeautynews.blogspot.gr/
http://www.efzincreations.com/
http://fabandglowing.blogspot.gr/
http://kids-ofreneia.blogspot.gr/
http://histoiresderoses.blogspot.gr/
http://mynonboringworld.blogspot.gr/
http://womensstuff83.blogspot.gr/
http://kwnstantinan.blogspot.gr/
http://marylooo.blogspot.gr/

Όσες το έχετε κάνει ήδη αφήστε μου το link με τις απαντήσεις σας στα σχόλια για να πάω να το διαβάσω. Όσες δεν το έχετε κάνει θα χαρώ πολύ να το κάνετε κάποια στιγμή!

Πως σας φάνηκαν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τα μάτια; Έχετε χρησιμοποιήσει κάτι από αυτά & τι άποψη έχετε; Όπως πάντα περιμένω τα σχόλια σας!!!!

Μπορείτε να με βρείτε στο Pinterest στο Twitter & στο Instagram.

Ως την άλλη φορά σας στρουμφοφιλώ!!!!!!!



18 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο post στρουμφίτα μου χαίρομαι που ξέκλεψες λίγο χρόνο και το έκανες!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω την Chocolate Bar και τη μάσκαρα από radiant...
    Πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ΄ευχαριστώ κι' γω πολύ! Ήταν πολύ ωραίο tag και δεν γινόταν να μη το κάνω.... Γενικά αυτού του τύπου τα tag είναι αγαπημένα μου! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ για το tag, και ότι σκεφτόμουν να το κάνω!!! τώρα για να είμαστε ειλικρινής τι tag να κάνω? έχουμε πολλά κοινά, χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ πολύ! Από τι καταλαβαίνω έχουμε τα ίδια γούστα... χαχα!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ κορίτσι μου που με σκέφτηκες. Όλα τα προϊόντα ήταν εκπληκτικά. Το eyeliner της maybelline έχει κάνει παταγο και θέλω πολύ να το δοκιμάσω. Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου.... θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου! Πραγματικά είναι πολύ ωραίο γιατί είναι πολύ μαύρο και σταθερό. Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. ευχαριστώ πολύ για το ταγκ! θα το κάνω σύντομα! το καθαριστικό θελω πολύ να το δοκιμάσω! και την βάση ματιών της mac την αγαπώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να δω και τις δικές σου απαντήσεις! Και τα δύο εγγυημένα, σου τα προτείνω ανεπιφύλακτα.... Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  6. τη βαση για τις σκιες την ειχα σταμπαρει απο άλλη αναρτηση σου. αυριο θα παω για αγορες λοιπον. ευχαριστω και για το tag!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον πιστεύω να δούμε μια τέτοιου είδους ανάρτηση από σένα! Θα ήθελα πολύ να διαβάσω τα αγαπημένα σου για τα μάτια! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. θα το κανω καποια στιγμη μεσα στο μηνα!!! πολυ ωραια τΑ προϊόντα σ ! φιλια στρουμφιτα μ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ πολύ! Περιμένω να δω ποια είναι τα εκλεκτά σου για τα μάτια :) Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και φυσικά τα προϊόντα που διάλεξες! Πολλά από αυτά είναι και δικά μου αγαπημένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστώ πολύ! Τα συγκεκριμένα σίγουρα είναι αγαπημένα πολλών γυναικών γιατί κι' γω από άλλες κοπέλες τα είδα που τα πρότειναν και τα δοκίμασα και φυσικά μου άρεσαν! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσι μου ευχαριστώ πολύ για το tag.... χάρηκα πάρα πολυ που με έβαλες.!!!! μόλις βρω χρόνο ..θα το ανεβάσω ... θα βγάλω φωτογραφίες και θα ξεκινήσω να γράφω σιγά σιγά και εγώ για τα ματάκια μου!!! πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ' ευχαριστώ πολύ! Περιμένω να το κάνεις και να δω και τις δικές σου απαντήσεις... Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοριτσι μου , τι κάνεις??? μολις έκανα αναρτηση και απαντηση στο tag ....σ' ευχαριστω παρα πολυυυ!!!! http://histoiresderoses.blogspot.gr/2016/07/tag-all-about-eyes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόλις είδα το ταγκ κοπέλα μου..σε ευχαριστω πάρα πολύ με το που βρώ χρόνο και ηρεμία θα κάτσω να το κάνω....!!Πολύ ωραία προιόντα :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή