Beauty and Fashion!!!

Beauty and Fashion!!!
Beauty and Fashion!!!

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Review: Estee Lauder Spotlight (skin tone perfector illuminateur de teint)


Γεια σας & πάλι! Επιτέλους ήρθε η ώρα για το review του Spotlight (skin tone perfector illuminateur de teint) της Estee Lauder. Το συγκεκριμένο review μου το ζητήσατε από τη πρώτη στιγμή που έκανα το Estee Lauder haul την άνοιξη! Αν θέλετε μπορείτε να το δείτε εδώ. Ο μόνος λόγος που το καθυστέρησα τόσο ήταν γιατί το προϊόν με μπέρδεψε & χρειαζόμουν χρόνο για να καταλάβω τελικά τι προσφέρει και τι όχι!


Ας δούμε γενικά το προϊόν.....

  1. Διορθώνει τον τόνο της επιδερμίδας.
  2. Δίνει λάμψη.
  3. Ενυδατώνει.
  4. Είναι για όλους τους τύπους δέρματος.
  5. Έχει διάρκεια ζωής 24 μήνες.
  6. Κοστίζει 46,52 ευρω.

  1. Αν έχεις καθαρή επιδερμίδα, χωρίς σπυράκια & κοκκινίλες θα σου δώσει μια ελαφρά γυαλάδα που ροζο-κοκκινίζει, οπότε ενδείκνυται για σταρένιες επιδερμίδες που θέλουν να εξουδετερώσουν την "κιτρινίλα" ή τυχόν θαμπάδα της επιδερμίδας. Αν είστε λίγο κόκκινη ή ροζ θα τονιστεί κι' άλλο.
  2. Σε γυμνή επιδερμίδα δίνει λάμψη & ιδιαίτερα σε σημεία που θέλετε να τονίσετε.
  3. Ενυδατώνει στο φουλ & είναι κατάλληλη για ξηρές επιδερμίδες.
  4. Δεν είναι για όλους τους τύπους δέρματος. Οι λιπαρές επιδερμίδες θα νιώσουν ακόμα μεγαλύτερη λιπαρότητα. (Το έδωσα να το δοκιμάσει μια φίλη μου που έχει λιπαρή & δεν της άρεσε καθόλου).
  5. Η διάρκεια του προϊόντος είναι καλή. Ακόμα κι'αν δεν χρησιμοποιείτε συστηματικά - λογικά -  δεν θα σου λήξει στο συρτάρι.
  6. Η τιμή είναι απαγορευτική, ειδικά όταν μπορείς να βρεις αντιστοιχο προϊόν σε πολύ καλύτερη τιμή.


Συνοψίζοντας..... Η δική μου εμπειρία έχει ως εξής: Είναι ενυδατικό για τη ξηρή μου επιδερμίδα αλλά με το που μπαίνει το foundation η λάμψη - που γι' αυτό το αγόρασα - εξαφανίζεται. Μόνο αμακιγιάριστη μπόρεσα να το φορέσω κάτω από την αντηλιακή μου & αυτό για να μην πάει τελείως χαμένο & αχρησιμοποίητο. Επίσης τα καλυπτικά foundation δεν "έστρωναν" καλά όταν έβαζα το Spotlight. Πράγμα που με εκνεύριζε αφάνταστα. Τα πιο ελαφριά γινόταν πιο σταθερά..... αλλά εγώ δεν ήθελα primer για σταθεροποίηση! Ήθελα ένα λαμπερό πρόσωπο!

Έτσι λοιπόν... επειδή δεν πιστεύω ότι το συγκεκριμένο προϊόν αξίζει & επειδή κοστίζει ακριβά, δεν θα το ξανά αγόραζα!

Περιμένω τα σχόλια σας! Ως την άλλη φορά να περνάτε υπέροχα!!!!

Υ.Σ. Αν δεν έχετε κάνει εγγραφή στο blog μου μπορείτε να το κάνετε τώρα πατώντας το αντιστοιχο κουμπί στην σελίδα του blog δεξιά σας!
Επίσης μπορείτε να με βρείτε στην σελίδα μου στο Facebook πατώντας εδώ
Να καρφιτσώνω στο pinterest πατώντας εδώ
και στο twitter πατώντας εδώ

18 σχόλια:

  1. Δυστυχως εχω λιπαρο και προς το ροζ δερμα οποτε μαλλον δε θα μου ταιριαζε αυτο το προιον. Πολυ ωραια η παρουσιαση σου! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Εύα μου! Κυρίως δεν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για ένα προϊόν που μπορείς να το βρεις σε άλλη εταιρεία και σε πολύ καλύτερη τιμή! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα γενικά δεν μου αρέσουν τα προιόντα σε υγρή μορφή. Προτιμώ σε σκόνη. Καλή παρουσίαση κ φωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρίνα μου! Σίγουρα τα προϊόντα λάμψης που είναι σε κόμπακτ ή σε ελεύθερη μορφή είναι προτιμότερα γιατί ελέγχονται καλύτερα και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια πάνω στο δέρμα. Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  4. πολυ ωραιοο ..εμενα μου αρεσε που γιαλιζει το δερμαα μετα... μου φανηκε πολυ καληη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι πως αυτή η λάμψη δεν διαρκεί και το προϊόν είναι πολύ ακριβό. Επίσης όταν εφάρμοζα foundation η λάμψη χανόταν τελείως! Δεν έμεινα ικανοποιημένη.... περίμενα περισσότερα από ένα προϊόν της Estee!
      Άσχετα με αυτά.... χαίρομαι που τα ξανά είπαμε και σ' ευχαριστώ πολύ! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραία κριτική αλλά πολυ ακριβό προϊόν καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νίνα μου! Συμφωνούμε! Κι' γω αυτό επισημαίνω στο post μου... ότι είναι πολύ ακριβό!

      Διαγραφή
  6. Ωραίο review Στρουμφίτα μου! Σ΄ευχαριστούμε!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Τα φιλάκια μου!!!! <3

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο review-τα παρουσίασες όλα πολύ κατανοητά και όμορφα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρηνούλα μου! Χαίρομαι που μου το λες αυτό! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφο review κορίτσι μου..δεν την έχω δοκιμάσει αλλα έχω ακούσει καλά λόγια..Προτιμώ κάτι αντίστιχο απο ποιο οικονομική εταιρεία.Ασε που δεν 8α τέριαζε και στην επιδερμίδα μου γιατί είναι μεικτή λιπαρεί..φαντάσου να γυαλίζω απο λιπαρότητα και να λαμπιρίζω κιόλας ...χαχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Άννα μου! Κι' γω συνιστώ κάποιο άλλο πιο οικονομικό προϊόν αυτού του είδους. Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  9. Είμαι πολύ λιπαρή και με κοκκινίλες, οπότε με τίποτα δε θα μου κάνει αυτό το προϊόν! Δοκίμασες να το αναμίξεις με το foundation σου αντί να το βάλεις από κάτω σαν primer; Φιλάκια γλυκούλι :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δοκίμασα όλα! Γι' αυτό & δεν έκανα review τις πρώτες 20 ημέρες που το είχα. Το δοκίμαζα όλο το καλοκαίρι με διάφορα foundations (πιο ενυδατικά, για ματ αποτέλεσμα, με bb κρέμα κτλ...) άπαξ και έμπαινε foundation η λάμψη χανόταν και ήθελε extra πούδρα λάμψης αν ήθελες λάμψεις - που εμένα μου αρέσουν πολύ & τις έχω υιοθετήσει & στον καθημερινό μου μακιγιάζ.... Αν το ανακατέψεις με foundation... άσε, ακόμα χειρότερα, δεν απλώνεται καλά αυτός ο συνδυασμός... κι'αν πας να το βάλεις πάνω από το foundation σε συγκεκριμένα σημεία για φως, "βρέχεται" η περιοχή & χαλάει το μακιγιάζ. Τώρα αν άλλη γυναίκα την έχει βολέψει.... προφανώς όλα μπορούν να συμβούν :) χιχι!!!! Τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
    2. Τι κρίμα :/ Ψάξε reviews μήπως βρεις τρόπο να το χρησιμοποιήσεις να μην πάει χαμένο! Φιλιά και από εμένα! :) x

      Διαγραφή
  10. Σίγουρα θα πρέπει να ρίξω καμιά ματιά.... Σ' ευχαριστώ και πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή